No place like mamas house!

Eller vad tycker ni? Visst är det härligt när man kommer hem till mamma och blir ordentligt omhändertagen?:) Blev upphämtad av mamma efter skolan och vi åkte hem till mig för att hämta väskan. Sen drog vi en snabbis till Marieberg och IKEA där jag fick en snygg salladsskål och två par galgar. :) Sen åkte vi till Hallsberg och mamma gjorde pannkaka. Vet att jag åt det igår, men pannkaka är ju så gott..:) Sen har vi varit ut och gått en sväng med Nilsson och katten. Ja, mamma och pappa har blivit med katt, en som bodde här förut och blivit övergiven. Matten och hussen har flyttat från stan, men en granne här skulle ta hand om katten, men han påstår att han tog hand om en annan av deras katter. Hursomhelst så har mamma luskat ut vem det var som bodde här innan och skrivit till henne. Hon har till och med ringt och sagt att hon ska hämta kissen, hon trodde ju att grannen skulle ta hand om katten, men eftersom han så inte gjorde vill hon ju ha honom. Katten alltså.:) Men tills dess tar mamma och pappa hand om honom. Hemskt med människor som inte kan ta ordentligt hand om sina djur! Aja.. hon vill ju ha katten i alla fall. Nu ska vi dricka lite kaffe till filmen på trean. Igår så jag och Micke förresten en bra film; "Bolt". Den var faktiskt jättegullig! Se den!:) Talet idag gick förresten jättebra också. Blev ju filmade, men min och en klasskompis inspelning försvann på något vis.:( Men läraren verkade gilla mitt tal hursomhelst!:) Till nästa vecka ska vi ju göra uppgiften parvis så jag och min klasskompis Henri bestämde oss för att jobba tillsammans. Då ska vi debattera för eller emot ett ämne och vi tog Samkönat äktenskap i kyrkan. Han ska vara för och jag emot.:P Blir nog bra! Nehej, nu ska vi gå och titta på filmen.. Ha det bra! KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Verra

Ja det är alltid underbart att komma "hem" =)

Avslappnande på nåt vis. Kram på er! Och trevlig helg!

2009-02-06 @ 10:35:07
Postat av: Sandra

Ja, visst är det.:) Trevlig helg till er med! Kramar!

2009-02-06 @ 10:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0