Måndag igen!

Men ingen skola idag för mig. Skönt!:) Så vi drog till gymmet med Jesse, där vi såg Dermot igen.:P Sen vi kom hem fram tills nu ungefär har jag suttit och pluggat till tentan, skrivit upp lite saker jag tror kommer vara med. Det var därför jag inte var i skolan idag, det stod Tentaläsning på schemat och antingen kunde man vara i skolan med gruppen eller sitta hemma. Jag valde det senare alternativet.:) Snart kommer Jesse över hit, vi ska äta lite god kyckling och titta på filmen "Rec", en spansk skräckis.:) Spännande!

Min hy blir verkligen jättetorr av den nya salvan! Det stod att vanliga biverkningar var torrhet, avflagning av hyn, rodnader, sveda osv. Och jag tror jag har dem alla..:P Smörjer med fet kräm när det är som värst, men jag vet inte om det funkar bra med salvan. Får maila till doktorn och fråga antar jag...

Nehe, ha det så bra nu så ska jag hjälpa Micke att duka.:)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska göra en ny tatuering! :D Vill du följa med och kolla på? kram

2009-02-19 @ 11:39:37
URL: http://raventear.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, visst! Skulle ju vara spännande..:) Vad ska du göra?

2009-02-22 @ 20:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0