Ledsen!

Att jag inte har skrivit på ett tag, ibland hinner man helt enkelt inte med.:) Sitter här mätt och belåten och tittar på tv. Helgen var riktigt trevlig i Zinkis, skönt att få slappa ordentligt. Synd att all snö inte kom förrän på Söndagen då jag skulle åka hem, annars hade det varit jättekul att få pröva skidorna litegrann. Känns som om jag inte har åkt skidor på evigheter!:( Melodifestivalen tyckte jag väl var helt okej, de enda låtar som jag verkligen inte gillade var Shirley Clamps och Caroline af Ugglas. Urk! Emilias låt var helt klart bäst!:) På Söndagen blev jag upphämtad av älsklingen, vi skulle hem och träna. Meningen var att vi skulle träna med Jesse, men sen så kunde inte hon så då övertalade jag Micke att gå ut och gå i snön istället.:) Efter att ha ätit god köttfärssås hos Gunvor, Torleif och Jesse tittade vi på film hemma, "The last king of Scotland". Riktigt bra faktiskt! Idag har jag varit i skolan, promenerade dit i den sköna solen. På vägen hem ringde mamma och undrade om vi ville äta lunch med henne, så då åkte vi till McDonalds och åt El maco. Inte så nyttigt, men gott..:) Sen åkte vi hem och gick iväg för att träna.:) Och efter att vi kommit hem och duschat har jag jobbat. Mer än så har inte hänt hittills!:P Har fixat med brorsans present, han fyller ju 30 år i April! Men eftersom jag inte riktigt vet om han läser bloggen, kan jag ju inte säga något än...;) På Onsdag efter att jag har varit hos doktorn ska jag nog förresten träffa Sanaa. Har fått henne helt inne på Margit Sandemos serie "Sagan om isfolket" så nu måste hon låna några fler.:P Nej, nu måste jag gå och diska! Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0