Lagerhauuuuuus!!

Äntligen, äntligen, äntligen slog Lagerhaus upp portarna till sin affär ute i Marieberg! Redan i Tisdags bestämde jag, Micke och Jesse att vi skulle åka ut och titta. Om jag hittade något? Såklart jag gjorde!:D Vi köpte sex latte-skedar, två färggranna (en röd och en blå) smörknivar, en väska i form av en tvättmaskin till tvättmedlet och två rullar presentpapper. De var av en sort som jag köpt där förut, men som de nu sålde ut..:) I´m so happy! Såg massor med andra saker jag ville ha, men man kan ju inte köpa hela affären. Speciellt inte när man inte är superrik.:) Efter underbara Lagerhaus gick vi upp till Espresso House och fikade, jag drack en latte med irish cream-smak och åt en chunky marshmallow cookie. Mums!:) Sen drog jag med Jesse till Cubus eftersom jag är i stort behov av lite snyggt på överkroppen. Hittade en svart, tajt munkjacka, en vit, enkel top och ett korall-färgat linne att ha under. :D Därefter drog vi till Coop för att handla lite smått och gott.. Vi skulle egentligen till Jysk för där har de korgar som kan passa i vår hylla, men vi orkade inte.:P Träffade däremot en kompis från religionen, Daniella, som jobbade extra på ett fik där. Vi ska ju gå tillsammans på pedagogiken i höst också.:)

Imorse skulle jag egentligen ha tränat, men hade så otroooooligt ont i magen (ni tjejer vet vad jag pratar om) så jag stannade hemma. Jag kom iväg till skolan i alla fall och höll mitt tal där jag karaktäriserade en pappa som höll ett tal till sin dotters klass som mobbat henne så att hon tog livet av sig. Lite ledsamt ämne, jag vet, men det handlade ju mer om att lära sig uttrycka känslor i talet. Om man är tillåten att skryta så gör jag det... Alla bara äääälskade mig!;) *s* Alla andra var jätteduktiga också såklart.:) Helt otroligt hur snabbt man utvecklas. Nästa talövning blir att göra ett lovtal som vi sen ska hålla i foajén till Forumhuset, där det ska vara någon slags gymnasiedag. Läskigt.:P

Nehep, nu ska jag kika lite på tv och eventuellt jobba samtidigt.. vi får se.:P

KRAM!


   <--------- Kolla in vår ursnygga väska!

Kommentarer
Postat av: zizzi

LAGERHAUS är ju underbart!!! jag vill BO där!! =)=) hahaha..

2009-02-26 @ 23:12:03
Postat av: Marie

Häftig väska, jättefin!

2009-03-01 @ 05:54:34
URL: http://bettanfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0