Kom just på...

...att jag nog måste spendera resten av veckan och hela nästa vecka med att plugga, plugga, plugga. Ska ju ha kursens enda tenta nästa Fredag.:S Tro det eller ej, men det är bara min ANDRA sals-tenta någonsin, på historian hade vi ingen överhuvudtaget och på religionen hade vi en enda. Så jag är inte alls van vid dem för att i alla fall vara något mindre nervös. Tror nog att jag ska läsa alla böckerna, sen titta på anteckningarna från föreläsningarna och sen läsa om det läraren tagit upp där lite noggrannare i böckerna. INTE KUL!

Jaha, vad ska ni hitta på nu då? Själv har jag diskat klart och nu ska vi nog titta på "Two and a half men", en av de roligaste serierna.:) Shit, måste kolla när "Ugly Betty" och "Desperate housewifes" börjar. :S Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: zillen

2 1/2 men är ju underbart!! missar de aldrig!! =) asgarvar jämt!! :P

2009-02-09 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0