Kärlek och melodifestivalen

Det var min kväll igår helt fylld med.:) Älsklingen och jag skålade i cider medan vi fixade maten. Vi åt kött, klyftpotatisar och bearnaisesås och drack vitt vin till. Jättegott.:) Sen tittade vi såklart på Melodifestivalen, alla låtar var ju bra på sitt sätt, men allra bäst var  Lasse Lindh, Måns Zelmerlöw, Amy Diamond och H.E.A.T. Så helt rätt låtar gick vidare..:) Efter festivalen åt vi Baileys-glass och tittade på "Bruce - den allsmäktige". Älskar verkligen Jim Carrey, vi var ju förresten på "Yesman" innan jul och den var också kul! Men de lite äldre filmerna är nog bäst, som "Ace Ventura". :) Nej, nu ska jag ta mig en kopp kaffe medan Micke duschar.. Ha en skön Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0