Har ni haft en trevlig helg?

Det har i alla fall jag.:) Gårdagen var riktigt trevlig, det var bara Nicklas och Adde som kom. Direkt efter att de kommit gick killarna iväg till pizzerian medan jag dukade.:) Jag och Micke delade på en pizza som vi brukar göra, och delade också på en stor pommes. Var jättesugen på det med..:) Sen satt vi och drack öl m.m. samtidigt som vi spelade "Chicago", jag vann ingen av omgångarna, men jag fick chicago en gång i alla fall! Eller chikakka som killarna kallar det. :P De gick ganska tidigt ändå så vid halv två låg vi för att sova.:) Idag har vi varit och tränat med Jesse och sen gick vi hem till dem och åt mat, Jesses goda köttfärssås.:) Och nu har jag suttit och läst tal som de i min grupp har skrivit till vår träff imorgon samtidigt som Micke har suttit och tittat på sin favorit Per Morberg. Själv tycker jag att han är hemsk, men Micke fick ju ändå hans kokbok i julklapp.:P Nu när både läsningen och Morberg är slut ska vi väl ta och titta på någon film. Jag försöker få honom med på att vi ska se "Lemony Snickets berättelse om syskonen Baudelaires olycksaliga liv", en av de bästa filmer jag någonsin sett! :D Så jag ska försöka bearbeta honom litegrann.. Nej, nu orkar jag inte sitta här längre. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Zizzi

Åhh han är ju så snuskig!!!! =/ uäck!!

2009-02-02 @ 16:37:47
URL: http://blacknails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0