Hallå!

Vad har ni haft för er idag? Själv var jag iväg och tränade med Micke imorse. När jag står på leg-trainern, vem kommer inte och ställer sig bredvid mig? Jo, Dermot Clemenger från Let´s Dance - juryn.:P Han bor ju i Örebro och driver en dansskola där. Visste att han gick på vårt gym eftersom Jesse hade sett honom där. Men idag såg jag honom också alltså.. Wooow.:P Sen drog jag iväg till skolan, kom lite försent tyvärr.:( Och nu sitter jag här och skriver på uppgiften som ska vara inne imorgon och väntar på att Micke ska göra varma mackor.:) Nej.. trodde jag hade mer att skriva, men nu kommer det inte mer.:P Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: zizzi

hehe nu kom det inte mer... va söt du e ^^ åhh vilket fint sällskap under träningen! själv har man svettiga gubbar bredvid :P haha näää rå.. men ibland :P men du va sjutton är en legtrainer????

2009-02-10 @ 21:07:47
Postat av: Anonym

Hehe, ja, ibland känns det ju som om man har jättemycket att skriva, men så finns det ingenting.:P



Jag vet, det var riktigt trevligt.;) Men han stod där bara i fem minuter..:S



Jag vet egentligen inte vad den heter, så jag kallar den för leg-trainer. Man rör bara på benen och inte armarna och så kan man ändra läget så man kan gå i uppförsbacke. Låter knäppt kanske..:P Men riktigt skönt! :)

2009-02-10 @ 21:11:17
Postat av: zizzi

hmmm okej.. :P jag fattar inte vad de e :P men nästan som ett gåband kanske? nån mix? haha de va slött! 5min?? :P

2009-02-11 @ 10:45:27
URL: http://blacknails.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nja, principen är som på en cross-trainer. Äsch, vet inte.:) Jo, lite slött kanske, men han hade ett styrketräningskort med sig så jag antar att han tränat styrka innan också.:P

2009-02-11 @ 12:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0