Hallå!

Sitter här med lite lätt migrän, den kommer ibland och när den är så värst så kan jag inte göra annat än att gå och lägga mig för att vila..:( Men idag är den ganska lätt tack och lov. Idag var jag till skolan och träffade gruppen för att diskutera nästa tal-uppgift, Karaktärisering, då man ska hålla tal som om man vore en annan person. Gruppen tyckte att jag som är ganska lugn annars skulle kunna vara en riktigt gapig officer.:P Så vi får väl se vad jag hittar på.. Efter skolan hämtade jag Micke hos hans föräldrar och vi gick för att träna. Hade redan då ont i huvudet, plus att jag promenerat till och från skolan så jag satt bara en timme och cyklade. *hehe* När vi sen ätit lunch och jag hade duschat satte jag mig och tittade på film, Harry Potter och den flammande bägaren. Hoppas den nya filmen kommer snart! Nu tittar jag lite smått på Simpsons samtidigt som Micke gör tomatsoppa.:) Mums! Tänkte själv fixa till lite efterrätt i form av en enkel fruktsallad, har bara äpplen, apelsiner och melon hemma, men jag tänkte att det blir ju gott det med.:) Till helgen drar jag iväg från stan igen förresten.. Andreas ska upp till Avesta så Sara undrade om inte jag ville göra henne och Ella sällskap i Hallsberg. Men vi funderar nog på att åka till mamma i Zinkgruvan, det vore ju riktigt kul.:)

Vad kul att det snart är Mars! Då ska ju jag och Micke på balett, Svansjön närmare bestämt. Fick ju biljetter till det av Micke i julklapp. Flera av dansarna kommer från Bolsjojbaletten. Ska bli riktigt skoj!:)

Nej, nu ska jag hitta på annat. Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Joéla

WOW! Du är en bra bloggare sanra!

2009-02-25 @ 17:21:11
URL: http://pinkjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0