Good evening.:)

Hallå allihopa! Vad har ni för er? Själv sitter jag här och har nyss lämnat in min uppgift.:) Sitter här med Nilsson som jag fick med hem från jobbet, han gnyr litegrann, saknar nog matte.:S Imorse gick jag i alla fall och jobbade, skulle ladda ner lite program i datorn som jag behöver för att kunna jobba. Sen gick jag, och Nilsson, hem och åt lite lunch innan jag gick iväg till Huddoktorn, Normann Iversen, och han tyckte definitivt att jag behövde något för att bli av med alla blemmor. Så jag fick antibiotika, stooora tabletter som jag ska ta en på morgonen och en på kvällen, sen fick jag salva att ha på ansiktet det sista jag gör på kvällen. Härligt!:) Men salvan får jag ta det lugnt med, den bleker ALLT sa han. Så jag får väl sova med en gammal handduk under huvudet, vill ju inte bleka våra fina sängkläder. :S

Nu är Micke iväg på fotboll och jag ska titta på "The Simpsons" och "Topmodel" . På vägen dit hämtade han ut Tonys 30 - årspresent. Nu kan jag berätta om det eftersom han fick kortet om det igår. Han fyller egentligen år i April, men eftersom det vi köpte inträffar innan han fyller år skickade vi ett kort om att han ska få åka iväg till Kista och titta på Jeff Dunham och Peanut, Achmed, Jalapeño on a stick och alla hans andra dockor. Tony älskar Jeff Dunham så när vi såg att han skulle till Sverige bestämde vi oss för att köpa biljett till hans show som present till honom.:) Även jag, Micke och Elisabeth samt Lilly ska med såklart.:) Blir väl förmodligen att vi sover över där också. Härligt! Hotellnatt! Älskar att bo på hotell..:)

Nej, nu ska jag ta något att äta!:) Ha det så bra! Kramar!



  <---- Peanut och Jeff Dunham. Klistrade in den här bilden i kortet vi skickade.:) Vad kul det ska bli!:D

Kommentarer
Postat av: Tess

hej kul att du kikat in hos mej.

Lägger upp lite nya husbilder/inredningsbilder idag så glöm inte å kika tillbaka kram

2009-02-12 @ 00:27:11
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: zizzi

hoppas din behandling hjälper :)

2009-02-12 @ 12:15:35
Postat av: Hanna

Du får komma ihåg att sätta upp håret också om du inte vill bleka det mera ;) Hoppas det ger ett permanent resultat den här gången!

2009-02-12 @ 17:06:40
URL: http://raventear.blogg.se/
Postat av: Sandra

Zizzi: Ja, det hoppas jag också.:) Tycker redan att jag ser en liten förändring, men det är väl kanske bara en synvilla.:P



Hanna: Haha, ja, jag flätade håret innan jag gick och lade mig så det inte skulle hänga och flänga framför ansiktet när jag sov och sen så tog jag på mig ett hårband också.:) Men jag kan tänka mig att det bara bleker när det inte har torkat, för imorse hade det inte kommit något på handduken i alla fall. :) Sov riktigt dåligt faktiskt för jag var rädd att det skulle bleka håret..:P Men sen kom jag på att det är ju bara att klippa bort, hår växer ju ut igen.:D

2009-02-12 @ 17:32:57
Postat av: Brorsan

Gissa om jag längtar! =)



JEFF, HERE I COME AND YOU BETTER WATCH OUT!

2009-02-12 @ 21:59:52
Postat av: Sandra

Jag längtar också, brorsan! Ska bli så kul!:)

2009-02-13 @ 10:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0