Godkväll allihopa!

Hoppas att ni har haft en trevlig dag.:) Det har jag, suttit i soffan och jobbat. Har njutit av det vackra vädret - inomhus.:P Eller i och för sig, jag var nere och handlade en snabbis på Ica nu. Det räknas ju i alla fall som att ta luft.:) Väntar på att killarna ska komma, när de väl är här ska vi gå och köpa pizza. Jag och Micke delar oftast på en pizza nuförtiden, man blir faktiskt mätt på det. Sen så blir det väl chips sen också.:) Blir väl inte att titta på Let´s dance. Men det gör ju inget att missa ett avsnitt.:)

Kanske inte många som vet, men jag älskar inredning. Jag har förälskat mig i en lite mer gammaldags och kanske även lite mer fransk, lantlig stil. Ska länka till några av mina favorit - inredningssidor här bredvid alldeles strax, nämligen Broarne, Country by mail och Mixin. Tänkte också lägga till två sidor med lite kitschiga saker, jag kanske inte älskar allt, men det finns en hel del läckert - Sorbet och Miss Juniversum. På en av dem köpte jag en av Jesses julklappar, ett förkläde med en dam och texten "Queen of everything". Jättesnyggt.:)

Nej, ha en trevlig fredagskväll så ska jag lägga till länkarna innan Nicklas och Adde kommer.:) KRAMAR!

Ps. Lägger förresten in en länk till en av mina favoritsidor vad gäller smycken - I believe design. Fick ett par underbara örhängen och ett armband av mamma därifrån i födelsedagspresent.:) Enjoy! Ds.

Kommentarer
Postat av: zizzi

vi har alltid delat på en pizza.förstår inte hur man får i sig en hel?? :P

2009-02-14 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0