Glad alla hjärtans dag!





Hoppas att ni har haft och kommer fortsätta att ha en riktigt mysig dag! Här i Örebro steg jag och Micke upp runt nio för att äta frukost och göra oss iordning för att åka iväg till IKEA och Marieberg.:) På IKEA hittade vi lite skålar, tesil och skoblock. Inne på Marieberg åt vi sallad och gick runt och tittade lite här och var.. har ju presentkort på både Indiska, Lagerhaus och Duka. På Indiska hittade jag helt fantastiska ljusstakar, men de var lite för dyra just idag. Och Lagerhaus har ju inte hunnit öppna än. Jag hade hoppats på det, såg att de höll på att ställa iordning hyllor och sånt förra veckan när jag och mamma var där. Men de hade inte hunnit längre idag. På Coop blev det i alla fall diskunderlägg, body lotion, svinto (:P), cider och Baileys - glass. MUMS! Härligt att det är sån speciell dag annars hade det inte blivit Häagen-Dazs. Finns det något godare?? Nope.:) Sen blev det en snabbis in på Blomsterlandet för att köpa några fina blommor till Gunvor och Torleif som firar bröllopsdag imorgon. Plus att mamma hade satt in pengar på mitt konto så jag skulle köpa blommor till mig själv som present.:) Det blev lite fina tulpaner.:) Nu sitter Micke och tittar på sin favorit Per Morberg igen, usch. Vad ska jag göra då? Får väl ta och läsa något.:) Ha det bra!

Kramar!

Ps. Tack Zizzi för den goda chokladen!:) Ds.


Kommentarer
Postat av: zizzi

tack själv för chokladen! =)=) de va goooott

2009-02-15 @ 10:45:01
URL: http://blacknails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0