Fy på mig!

Inte har jag skrivit ETT enda inlägg på en HEL vecka. Usch, usch, usch. Så blir det ibland helt enkelt! Så.. vad har ni haft för er på sistone? Själv har jag hela veckan varit nervig inför tentan jag hade i Fredags. Den gick bra tror jag ändå.:) I helgen åkte jag och Micke till Zinkgruvan. Var verkligen jätteroligt, träffar ju inte mamma så ofta nu längre. Blir ju så när man bor en liten bit ifrån varandra. Men nu kom vi iväg i alla fall! Så igår åkte vi till Zinkis. När vi kom fram kom Sara, Andreas och Ella precis också. Snart kom även Roine, Marie och ungarna och vi tog en promenad med sparkarna ut till badsjön där isen är 37 cm tjock och tittade på diverse människor som körde rally på isen.:P Vi tänkte gå ut till en ö och titta, men vi hade helt enkelt inte tid just då.. Har ett ordentligt blåmärke på knät nu efter att jag for i backen, spark och asfalt går inte så bra ihop, visste ni det?:P  Sen gick vi hem och åt mammas kalops (mums!) innan vi gick ut till Djävulsbacken och åkte pulka. Shit, vad roligt vi hade! Jag och Micke tog en dubbelpulka, men kom inte ända ner förrän vi hade kanat av och Micke rullade runt, runt, runt mellan mina ben samtidigt som Sara kom som en galning precis bakom. Årets vurpa! Önskar jag hade det inspelat så ni fick se också.:P När alla dragit hem tog vi det lugnt och åt lövbiff och tittade på Melodifestivalen. Tyckte de flesta låtar var riktigt bra faktiskt.:) Idag kom Roine och Marie med tjejerna igen och nu tog vi ännu en promenad på isen och gick ända ut till ön denna gång.:)  Riktigt mycket snö kom det idag, så det blev ordentligt med snöbollskrig under promenaden också såklart.:)

Har förresten glömt bort att berätta att jag och Micke började med vår alldeles egna Viktväktarna i Måndags. Vi äter alltså i points igen. Och tro det eller ej, men jag har redan, bara på en vecka, gått ner ett kilo! Känns riktigt bra..:)

Nej, nu orkar jag faktiskt inte sitta här längre.. ha det så bra allihopa! Krmar


Kommentarer
Postat av: Verra

2009-02-23 @ 10:28:13
Postat av: Verra

Åhh vad roligt det låter!! =) Där skulle Bella ha varit mee..ler =)

grattis till första kilot!! =) Är det lätt att förstå Viktväktarna nu? Jag behöver verkligen gå ner i vikt..men det är ju sååå jobbigt..och sååå tråkigt. Och inte vet jag vad jag ska köra för diet.

Kram

2009-02-23 @ 10:29:48
Postat av: Verra

Nej...vi har inte köpt nån pulka. Har ju knappt nån snö här. Och kommer det snö, så är det borta nästa dag. =) Skulle inte våga gå ut på nån is här.ler

Kraam

2009-02-23 @ 16:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0