Fredag!!

Vad härligt! Jag har verkligen längtat till helgen den här veckan! Idag blir det en riktig slappdag, ska i och för sig jobba, men jag ska sitta hemma och jobba. Då kan man ha tv:n på samtidigt och dricka ordentligt kaffe, inte från en maskin.:) Den här helgen kommer jag verkligen att slappa innan jag är tvungen att börja rå-plugga inför tentan nästa vecka. Känns lite läskigt.. har bara haft en enda sals-tenta tidigare, på religionen, och då var det mer att bara nöta in profeter och namn på bibeltexter. Nu måste man mer förklara begrepp som ethos, pathos och logos. Aja, det blir nog bra!:)

Nu måste jag väl jobba vidare, hörs väl kanske senare idag.:) KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0