En riktigt skön dag...

...har jag haft idag! Hade sovmorgon och tog en långfrukost. Sen så har jag bara suttit och jobbat hela dagen framför tv:n. Micke däremot har varit upp på stan och hämtat ut biljetter som han köpt till Hammerfall och Sabaton. De kommer hit till Örebro den 9:e Maj och då i alla fall Micke gå. Eventuellt ska Andreas med, dock fyller han år precis den dagen och det beror väl på hur många människor som kommer eller så.

Nästa vecka börjar Ugly Betty och Desperate Housewifes. Tack och lov! Som jag har längtat! :) Fast jag tror att jag missade det sista avsnittet av Betty förra säsongen så jag får väl ta och ladda ner det.
Tror förresten att jag håller på att bli sjuk, det kliar i näsan och känns ömt i halsen. På ett sätt vore det riktigt skönt att bli sjuk och bara få rå om sig själv, på ett annat sätt har jag inte tid att bli sjuk.:P

Nehej, nu tänker jag jobba vidare en liten stund till. Ha det fint!

Ps. Min systerdotter Joéla har uppdaterat sin blogg.. Kolla in den!:) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0