Det var väl på tiden?

Med en kunglig förlovning menar jag.:)

Började dagen med att gå till gymmet, styrketränade idag. Duscha fick vi göra hemma hos Gunvor och Torleif eftersom det kom målare hit imorse som skulle fixa till lite ojämna färgskiftningar i taket. Efter att ha ätit lunch drog jag iväg till skolan där vi hade föreläsning om Retorik och genus, alltid lika intressant om genus, men det är med i ALLA kurser nu, vad man än läser, känns det som. Så lite trött på det blir man efter ett tag... När jag kom hem satt jag och försökte skriva på min karaktärisering, men jag tror att jag ska byta "personlighet". Det ska vara lite mer känslor i det hela så jag tänkte att jag skulle försöka personifiera en pappa som talar till sin dotters klass som har mobbat henne så att hon tagit livet av sig. Jag vet, riktigt tragiskt, men det är i alla fall känslofullt. När jag väl fått ihop det talet fick jag en enormt god wok som älsklingen hade gjort. Han kan då laga mat, min älskling!:)

Har lagt till min systerdotter Joélas blogg här vid sidan av. Kolla in den.:) Nu får ni ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0