Ah, lyx i vardagen!

Så härligt det var med ansiktsbehandlingen imorse! I en och en halv timme fick jag bara njuta.:) Ska försöka gå lite oftare bara! Har länge haft dålig hy och ansiktsterapeuten, Caroline, sa att hon tyckte jag skulle ta kontakt med en hudläkare. Det är annat än bara dålig ungdomshy numera och jag behöver något starkare. Men istället för att hålla på och vänta i månader på en hudläkare på USÖ tipsade hon mig om en bra privat hudläkare så dit ska jag ringa imorgon när de har telefontid och boka tid. Kollade in hans sida och ett besök kostar 900 kr. Dyrt, men hellre det och äntligen få bort skiten ordentligt istället för att lägga ut ännu mer pengar på en massa onödiga ansiktsmedel osv. Idag har jag också jobbat på eftermiddagen och tränat på mitt tal som jag ska hålla imorgon. Framför en kamera, läskigt! Vi ska helst bara ha stolpar på ett papper nu och jag tror jag klarar det ganska bra även fast jag inte har hela talet framför mig.:) Så imorgon blir det tal, plus träning på förmiddagen och sen efter lektionen åker jag iväg till Hallsberg och mamma.:) Det ska bli mysigt!

Det luktar otroligt gott i köket nu, Micke står och gör pannkakor. Så jag ska väl ta och duka! Ha det fint! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0