Sitter här...

... och tar det allmänt lugnt.:) Älsklingen sitter och jobbar i soffan och jag kollar runt här på nätet. Väntar på att "Glee" och "Fringe" ska börja.:) Vad har jag gjort den här veckan då? I Måndags var jag på föreläsning, var ganska bra. På Tisdagen hade jag och Hanna stämt träff på Gröna Grodan där vi åt lite god sallad.:) Det var roligt att träffa henne och prata lite roliga saker. I Onsdags träffade jag förseminariegruppen och diskuterade inför dagens seminarie, på kvällskvisten kom Sanaa över och vi fikade lite gott och spelade När och fjärran. Älskar verkligen brädspel.:) Idag har jag som sagt varit på seminarie och sen träffade jag Sanaa uppe på stan på eftermiddagen för att införskaffa lite fler julklappar. Hittade även en champagnefärgad blus att ha till julfesten nästa vecka. Har ändå några få klappar kvar att köpa så jag får väl se när de blir köpta. Får väl ta och dra ut till Marieberg i helgen, då kan jag använda mitt presentkort på Lagerhaus som jag fick i födelsedagspresent av Tony, Elisabeth och Lilly också.:D

Nääe... jag har ingen lust att skriva något mer. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0