Såå otroligt trött!

Fast det finns väl anledningar till det.:P Först och främst sov jag väl för länge, gick och la mig elva och vaknade typ tjugo över åtta. INTE bra. Tycker att det är skönt med sovmorgon, men sover jag längre än åtta timmar blir jag tröttare än vad jag hade blivit om jag sovit kortare. Sen har jag mest suttit inne idag, har inte haft skola utan har tittat lite på papret som jag ska skriva på över jul och rensat ut bland böckerna jag lånade. Eller i och för sig, jag gjorde ett pilatespass och gick ut på stan för att handla den allra sista julklappen vilket slutade i en promenad på fyrtio minuter. Fast efter pilatesen kändes det inte så bra i kroppen. Jag äter ju tabletter mot min acne, åt ju tabletter i våras också men det var en helt annan sort. De som jag äter nu är riktigt starka och kan i värsta fall ge bieffekter som depression och leverskador. Hittills har jag bara känt av lätta bieffekter som torr hy och torra läppar, humörsvängningar och ledont. Och just p.g.a. att man kan få ont i lederna och skador på dem får man inte göra hård träning. Men med pilatesen tänkte jag att det är ju inte så himla hård träning, men trots det kände jag av den efteråt i lederna, det gjorde ont.:( Så nu sitter jag här i soffan igen för att ta det lugnt.:P

Är helt ensam hemma, älsklingen är på affärsresa neråt Gbg osv. och jag saknar honom jättemycket.:( Åker ju till Zinkis på Söndag och sen får jag inte se honom på en vecka ungefär. Så jag önskar att han hade varit hemma lite mer den här veckan.. Men det är som det är. Ser fram emot Fredag i alla fall då vi ska på julfest på hans jobb. Det blir julbord på Scandic Grand Hotel och dans kring granen. Sen julfest på kontoret med dans etc etc.:) Vet vad jag ska ha på mig också, en svart hög kjol med fickor och en guldbrun blus. Det blir nog fint.:)

Nene, nu ska jag väl hitta på lite annat.:) Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har också varit "gräsänka" större delen av veckan, det suger verkligen.. Du/ni får försöka ta er ut hit under julen och hälsa på! Dricka lite varm glögg framför spisen :)

2009-12-18 @ 17:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0